28 grudzień 2017
Kolędowanie w DPS
        28 grudnia nasz Dom odwiedziła grupa kolędnicza Zielonoświątkowców z Bielska Podlaskiego. Zaprezentowała ona naszym podopiecznym piękny koncert znanych i mniej znanych kolęd i przyśpiewek ...
24 grudzień 2017
Wigilia w DPS
        Zgodnie z tradycją wieczerza wigilijna rozpoczyna się wraz z pojawieniem się pierwszej gwiazdki na niebie. Jest to symboliczne nawiązanie do Gwiazdy Betlejemskiej zwiastującej narodziny Jezusa ...
12 grudzień 2017
Kabaret z Krakowa
        2 grudnia podopieczni naszego Domu obejrzeli część artystyczną w wykonaniu kabaretu Bruno z Krakowa. Artyści w sposób humorystyczny zaprezentowali obyczaje ...
6 grudzień 2017
Mikołajki w DPS
        6 grudnia to dzień wspomnienia Św. Mikołaja. Według współczesnych tradycji, w ten dzień dzieci obdarowywane są prezentami ...
29 listopad 2017
Andrzejki 2017
        Andrzejki - to okazja do zorganizowania przed Adwentem ostatnich hucznych bali i zabaw. Tradycyjnie już w tym dniu nasz Dom odwiedzili wolontariusze z Bielska ...
16 listopad 2017
XVI Przegląd Piosenki Religijnej Domów Pomocy Społecznej - Łomża 2017
        16 listopada w sali widowiskowej Centrum Kultury przy Zespole Szkół Katolickich w Łomży odbył się XVI Przegląd Piosenki Religijnej Domów Pomocy Społecznej - Łomża 2017 ...
2017
Inwestycje i zakupy inwestycyjne w 2017 roku
        Zakończono inwestycje i zakupy inwestycyjne w Domu Pomocy Społecznej w Czerewkach. W tym roku obejmowały one wykonanie elewacji budynku kotłowni wraz z podjazdem ...
1 listopad 2017
Wszystkich Świętych
        1 Listopada to dzień, w którym wspomina się zmarłych. W tym dniu odwiedzamy groby naszych bliskich. My również nie zapominamy o zmarłych mieszkańcach naszego Domu ...
25 październik 2017
Dzień Senior
        25 października w naszym Domu obchodzony był Dzień Seniora. Tego dnia naszych mieszkańców odwiedziła młodzież z Klubu Wolontariusza w Bielsku Podlaskim ...
19 październik 2017
Spotkanie w Brańsku
        19 października uczestniczyliśmy w „Jesiennym Spotkaniu Muzyczno - Poetyckim” zorganizowanym przez Dom Pomocy Społecznej im. Jana Pawła II w Brańsku ...
15 październik 2017
Wycieczka do Muzeum Historycznego w Białymstoku
        15 października grupka mieszkańców naszego Domu zwiedzała Muzeum Historyczne w Białymstoku, które mieści się w kamienicy przy ulicy Warszawskiej ...
jesień 2017
Jesienne klimaty
        Przyszła jesień, a wraz z nią dni stały się krótsze i chłodniejsze. Niebo zasłaniają chmury, które walczą z promykami słońca i jak widać, wygrywają ...
27 wrzesień 2017
Pożegnanie lata
        27 września korzystając z ciepłej, słonecznej pogody zorganizowaliśmy naszym podopiecznym jesiennego grilla. Było to symboliczne pożegnanie lata, które odeszło w zapomnienie ...
23 wrzesień 2017
Uroczystości dożynkowe w DPS
        23 września w kaplicy naszego Domu odbyła się uroczysta Msza Święta połączona z obchodami dożynkowymi. Podczas Mszy poświęcono wieniec dożynkowy ...
20 wrzesień 2017
VIII Turniej Sportowo Rekreacyjny - Białystok 2017
        20 września uczestniczyliśmy w VIII Turnieju Sportowo - Rekreacyjnym „Sport dla wszystkich”, organizowanym przez Stowarzyszenie na rzecz Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych Intelektualnie „Otwieramy Serca” ...
15 wrzesień 2017
Wycieczka do Muzeum w Ciechanowcu
        15 września zwiedziliśmy Muzeum Rolnictwa im. Krzysztofa Kluka w Ciechanowcu. Zostało ono powołane z inicjatywy Towarzystwa Miłośników Ciechanowca, które w ramach aktywizacji lokalnej społeczności ...
5 wrzesień 2017
Kalambury 2017
        5 września uczestniczyliśmy w spotkaniu integracyjnym „Kalambury 2017” organizowanym przez Dom Pomocy Społecznej „Jawor” w Jałówce ...
24 sierpień 2017
Plener Malarski
        24 sierpnia odbył się XI Plener Malarski organizowany przez Dom Pomocy Społecznej „Spokojna Przystań” w Garbarach ...
23 sierpień 2017
Wycieczka na Św. Górę Grabarkę
        Grabarka to najważniejsze miejsce kultu religijnego wyznawców prawosławia w Polsce. Najliczniejsze pielgrzymki przybywają tu na Święto Przemienienia Pańskiego (18/19 sierpnia), ale wierni, pielgrzymi i turyści docierają tu przez cały rok ...
8 sierpień 2017
Wycieczka kolejką wąskotorową
        8 sierpnia korzystając z pięknej, letniej pogody postanowiliśmy skorzystać z oferty Lasów Państwowych w Hajnówce i odpowiednio przygotowani wybraliśmy się kolejką wąskotorową ...
5 sierpień 2017
Spotkanie Pokoleń
        5 sierpnia na terenie Domu Pomocy Społecznej w Czerewkach po raz czternasty odbyło się „Spotkanie pokoleń”. Tradycyjnie gości i mieszkańców powitał dyrektor Domu - Pan Józef Domaszuk ...
21 lipiec 2017
Zwiedzanie Ogrodów Branickiego
        21 lipca grupka naszych mieszkańców zwiedzała zespół pałacowo - parkowy Branickich w Białymstoku. Miejsca tego nie sposób pominąć na mapie Podlasia, gdyż jest to najciekawszy zabytek Białegostoku ...
18 lipiec 2017
Wycieczka do Muzeum
        18 lipca grupka naszych podopiecznych udała się wycieczkę do Muzeum Motoryzacji i Techniki na Węglowej w Białymstoku. Muzeum zostało założone jesienią 2006 roku i w chwili obecnej może poszczycić się wieloma osiągnięciami ...
7 lipiec 2017
Wyprawa do lasu
        7 lipca grupka mieszkańców naszego Domu wybrała się do pobliskiego lasu na grzyby. Licząc na ogromną ich ilość zaopatrzyliśmy się w kosze, dobry humor i ruszyliśmy sprawdzić, co kryje leśne runo ...
26 czerwiec 2017
Wycieczka do „Ziołowego Zakątka”
        23 czerwca grupka podopiecznych naszego Domu uczestniczyła w wyjeździe do „Ziołowego Zakątka” w Korycinach, miejsca które od czerwca 2011 roku posiada status Ogrodu botanicznego...
21 czerwiec 2017
„Party Ogrodowe” w Mocieszach
        21 czerwca uczestniczyliśmy w IV spotkaniu integracyjnym Party Ogrodowe „Ja też mam talent” organizowanym przez Dom Pomocy Społecznej „Dom Kombatanta” w Mocieszach ...
20 czerwiec 2017
Wizyta Wolontariuszy
        20 czerwca naszych podopiecznych odwiedziła młodzież z Klubu Wolontariusza w Bielsku Podlaskim. Była to już ostatnia wizyta przed zbliżającymi się wakacjami ...
14 czerwiec 2017
Jubileusz Wolontariatu
        Już 15 lat nasz Dom współpracuje z młodzieżą zrzeszoną w Klubie Wolontariusza „W jedną stronę” z Gimnazjum Nr 1 im. Niepodległości Polski w Bielsku Podlaskim ...
6 czerwiec 2017
Wizyta młodzieży ze Szkolnego Koła Wolontariatu w Surażu
        6 czerwca mieszkańców naszego Domu odwiedziły dzieci ze Szkolnego Koła Wolontariatu w Surażu. Młodzież przygotowała repertuar nawiązujący do Dnia Matki oraz zbliżającego się Dnia Ojca ...
4 czerwiec 2017
Wycieczka do Parku Morza
        4 czerwca korzystając z pięknej, słonecznej pogody udaliśmy na wycieczkę do znajdującego się nieopodal Parku Morza, na organizowane przez Gminę Juchnowiec Kościelny Dni Rybaka i Rolnika ...
26 maj 2017
V Majowe Spotkanie z Satyrą i Humorem - „Wiosna, ach to Ty”
        „Wiosna, ach to Ty” - pod takim hasłem 26 maja odbyło się V Majowe Spotkanie z Satyrą i Humorem. Po powitaniu zebranych przez dyrektora Domu, uroczystego otwarcia imprezy dokonał Starosta Powiatu Białostockiego Pan Antoni Pełkowski ...
22 - 23 maj 2017
XXIII Przegląd Twórczości Artystycznej Osób Niepełnosprawnych
        W dniach 22 - 23 maja w Białostockim Teatrze Lalek odbył się XXIII Przegląd Twórczości Artystycznej Osób Niepełnosprawnych ...
6 maj 2017
Odpust w Kożanach
        6 maja grupka naszych mieszkańców wybrała się na odpust z okazji Św. Jerzego, który w tym czasie odbywa się w pobliskiej Parafii Prawosławnej w Kożanach. Korzystając z pięknej i prawdziwie wiosennej pogody podopieczni wybrali się ...
1 - 3 maj 2017
Majowe Święta
        Podczas pierwszych majowych dni mieszkańcy Domu uczestniczyli w pogadankach związanych z obchodzonymi w tym okresie świętami państwowymi ...
28 kwiecień 2017
Wyjazd na zakupy do Galerii „ALFA”
        8 kwietnia grupka naszych podopiecznych udała się na zakupy do Galerii „ALFA” w Białymstoku. W Markecie „Piotr i Paweł” poczyniliśmy zaplanowane wcześniej zakupy, a następnie, korzystając z wolnego czasu udaliśmy się na zwiedzanie Galerii ...
27 kwiecień 2017
Pożegnanie Pana Andrzeja
        27 kwietnia w naszej placówce miało miejsce bardzo radosne, a zarazem wzruszające zdarzenie. Żegnaliśmy naszego mieszkańca, Pana Andrzeja, który podczas pobytu w naszym Domu odzyskał dawną sprawność fizyczną i wiarę w siły ...
16 - 17 kwiecień 2017
Wielkanoc w DPS
        Wielkanoc - najważniejsze dla chrześcijan święto upamiętniające Zmartwychwstanie Jezusa - to święto rodzinne, które zbliża i łączy pokolenia ...
30 marzec 2017
Wizyta wolontariuszy
        30 marca wiosennie, radośnie i ciepło odwiedziła nasz Dom młodzież - wolontariusze z Klubu Wolontariusza w Bielsku Podlaskim. Ze swymi „ babciami i dziadkami” spotkali się w pokojach mieszkalnych ...
21 marzec 2017
Powitanie wiosny
        Topienie Marzanny to znana, polska tradycja. Ludzie wierzą, że topiąc symbolizującą zimę kukłę, przyśpieszą nadejście wiosny. By tradycji stało się zadość 21 marca grupka mieszkańców naszego Domu ...
8 marzec 2017
Dzień Kobiet
        Dzień Kobiet - święto bardzo popularne w okresie PRL-u, dziś obchodzone może trochę skromniej i mniej uroczyście. W obecnej rzeczywistości w tym dniu odbywają się głównie manifestacje ...
6 marzec 2017
Warsztaty w Muzeum
        6 marca w ramach edukacji muzealnej grupka mieszkańców naszego Domu po raz kolejny uczestniczyła w warsztatach organizowanych w Muzeum w Bielsku Podlaskim ...
28 luty 2017
Zabawa karnawałowa
        Karnawał, to okres liczony od Trzech Króli do Środy Popielcowej. W niektórych regionach Polski zachowały się archaiczne ślady staropolskich zwyczajów, takich jak: tworzenie kukły, wędrówki po domach z „zapustowymi” przyśpiewkami oraz kuligi ...
23 luty 2017
Tłusty czwartek
        Tłusty czwartek to dzień rozpoczynający ostatni tydzień karnawału. W tradycji staropolskiej dzień ten był wstępem do ostatnich dni szaleństw przed Popielcem. We wszystkich domach w tym dniu było wielu gości i dużo tłustego ...
14 luty 2017
Walentynki 2017
        Walentynkowe zwyczaje popularność w Polsce zyskały w latach 90-tych XX wieku. Ich obchody przypadają na dzień 14 lutego, a stałym elementem jest wręczanie w tym dniu ozdobnych karteczek ...
26 styczeń 2017
„Leć kolędo, leć” - Białowieża 2017
        26 stycznia na zaproszenie Domu Pomocy Społecznej „Rokitnik” w Białowieży, mieliśmy okazję uczestniczyć w „VI Spotkaniu Kolędniczym Domów Pomocy Społecznej - Białowieża 2017” ...
23 styczeń 2017
Wizyta Wolontariuszy
        23 stycznia mieszkańców naszego Domu odwiedziła młodzież - wolontariusze z Gimnazjum Nr 1 im. Niepodległości w Bielsku Podlaskim. Z okazji Dnia Babci i Dziadka złożyli swoim przybranym dziadkom i babciom ...
22 styczeń 2017
III Ekumeniczne Spotkanie z Kolędą
        W serdecznym, ciepłym i rodzinnym klimacie upłynęło Ekumeniczne Spotkanie z Kolędą organizowane w naszej placówce po raz trzeci przez Parafię Prawosławną pw. Podwyższenia Krzyża Pańskiego w Kożanach, Parafię Rzymskokatolicką pw. Niepokalanego Poczęcia NMP w Tryczówce ...
17 styczeń 2017
Wizyta dzieci z Przedszkola Samorządowego w Kleosinie
        17 stycznia nasz Dom odwiedziły dzieci z Przedszkola Samorządowego w Kleosinie. Mieszkańcom Domu zaprezentowały przedstawienie jasełkowe, a z okazji zbliżającego się Dnia Babci i Dziadka ...
6 styczeń 2017
Święta Bożego Narodzenia wyznawców Prawosławia
        Święta Bożego Narodzenia obchodzone są w naszym Domu bardzo uroczyście, w podniosłej i rodzinnej atmosferze, pełnej miłości i pojednania. 6 stycznia odbyła się uroczysta wieczerza wigilijna wyznawców prawosławia ...