Wycieczka do Tykocina
        27 września grypka mieszkańców naszego Domu wybrała się na wycieczkę w okolice Tykocina. Pierwszym punktem było zwiedzanie Kiermus. Podczas przechadzki po kompleksie obejrzeliśmy wystawę dawnych narzędzi rolniczych, domki wypoczynkowe, Dworek nad Łąkami i karczmę „Rzym”, ale największe wrażenie wywarła na nas Aleja Dębów oraz chatka „Rasputina”. Następnie zwiedziliśmy zrekonstruowany na fundamentach XVI wiecznego zamku królewskiego Zamek w Tykocinie. Od Pani przewodnik dowiedzieliśmy się wielu ciekawych historii związanych z przeobrażeniami zachodzącymi na tych ziemiach oraz eksponatach zgromadzonych w Zamku. Mieliśmy też sposobność z wieży widokowej obejrzeć rozległą panoramę miasta. Kolejnym ciekawym miejscem w Tykocinie była Wielka Synagoga wzniesiona w miejscu starej drewnianej bożnicy z 1642 r. Przy pomocy audio - przewodników wysłuchaliśmy pasjonującej relacji o tradycji i kulturze Żydów. Posililiśmy się w karczmie „zym” i ruszyliśmy w powrotną podróż do Czerewek.