Ciuchcią po Białowieży
        24 lipca grupka mieszkańców naszego Domu wybrała się na wycieczkę kolejką Białowieski Express, w trakcie której mieliśmy okazję zapoznać się z historią miejscowości oraz atrakcjami przyrodniczymi Puszczy Białowieskiej. Podczas przejazdu zwiedziliśmy jedną z tras przyrodniczo - historycznych, o której walorach podczas wielu przystanków w niesamowicie zajmujący sposób opowiadał nam przewodnik. Poznaliśmy bioróżnorodność flory i fauny Puszczy, zwiedziliśmy Ośrodek Edukacji Leśnej, osadę robotniczą Grudki oraz mieliśmy sposobność przebywać w strefie przygranicznej - około 1 km od granicy z Białorusią. Dla wielu z nas widoki które oglądaliśmy były jak zderzenie dwóch światów - współczesności i przeszłości. Mieliśmy też czas na chwilkę refleksji i zadumy dokąd zmierzamy prowadząc tak ekspansywną gospodarkę wobec naszego środowiska. Po powrocie do miejsca rozpoczęcia wycieczki posililiśmy się smakołykami kuchni regionalnej w pobliskim zajeździe oraz zakupiliśmy pamiątki z pobytu w Białowieży. Zrelaksowani i zadowoleni z mile spędzonego czasu powróciliśmy do Domu na kolację.